Edebiyat

Alim ve filozoflar sadece bize neticeyi öğretir, kısacası dışı öğretirler, bu da bizim dışımızda kalır. Edebiyat başlangıçtan sonuna kadar herşeyi en ince noktasına kadar okuyucuya bildirir. Dolayısıyla edebiyat insanın düşünme ve muhakeme etme kabiliyetini artırdığı gibi bencillikten kurtarır. Onları; diğer insanların dertlerine ortak olmayı öğretir. Kısacası insanı topluma bağlar:
İnsan; bencil, çıkarcı ve kırıcıdır.
Bunu dengeleyen; eğitim, bilim ve kültürdür.

Bir Yanıt to “Edebiyat”

  1. öNDER Says:

    Saygideger Ibrahim bey
    Oncelikle sizleri saygi ile selamliyorum.Ben Kizilkoyunlu Koyunden Faik agircan ve Nofel Akgoganin(oglu mehmet akdogandan olma) torunuyum.Yazinizi taa Hollandadan bir tesaduf olarak googlede kizilkoyunlu taramasi yaparken buldum ve cok etkilendim.her nekadar siz Kizilkoyunluda gorev yaptiginizda ben dunyada olmasamda sanki o ani yasamis gormus ve tanik olmus gibi hayal etttim.bilmiyorum belkide babami tanirsiniz belkide sizin ogrencinizdir belkide sizin komsunuzdur .ben Ali Omer Agircanin ogluyum evimiz koy ortasindaki cesmenin arkasindadir.Kusurea bakmayin hocam size daha fazla sukran dolu sozler yazmak isterdim ama edebiyatim sizinki kadar guclu degildir .Ama sizden bir istegim var yazinizi okudugum kadariyla suna kanaat getirdim ki umarim dogrudur yazinizin tamami bu internet sayfasinda gozukmemektedir ve bir tarih meraklisi olarak sizden ricam Kizilkyunlu ve Kizilkoyunlular hakkinda elinizdeki tum yazi veya siir veya roman…v.s. varsa e mailime gonderebilirmisiniz egerki gonderirseniz ben sizden aldigim bilgileri koyumuzun internet sayfasinda ve dernek binamizda koylulerime sunmak ve onlarla paylasmak istiyorum.simdiden hayatinizda basarilar diler sizi saygiyla selamlarim.

Bir Cevap Yazın

