Müzik Dersi

Müzik dersi de en az beden eğitimi dersi kadar beni uğraştırdı. Müzik dersi öğretmeni de, dersin üzerinde çok titizlikle durarak bütün nazari bilgileri sorduktan sonra, her sınavda muhakkak her öğrenciye İstiklal Marşı’nın okutarak şöyle derdi: “Her öğretmen bir müzisyen kadar bilgi sahibi olmalı, bir çalgı çalmalı ve İstiklal Marşı’nı noksansız okumalıdır.”

Müzik dersine de üç defa girip başaramadım ve ancak dördüncü defa, çok iyi bir hazırlanma neticesinde başarmış oldum. Nazari bilgileri azmederek çalıştım. İstiklal Marşı’nı defalarca okuyarak, okuma hatalarımı düzeltmeye çalışıp sınava girdim ve ancak öyle başarabildim.

Bir Cevap Yazın

